Tröttis

Shit, jag är så himla trött.
Inatt vaknade jag och var hur förbannad som helst på Staffan och vart ännu mer arg när jag insåg att jag inte kunde skälla på honom för jag låg själv i sängen.
Jag drömmde att han och Törna sågade halsen av en gris med en vanlig såg som man sågar träd med. Efter dom hade sågat bort huvudet på grisen så satte dom huvudet på en toalettstol hos en rättegångs dommare som dom skulle hämnas på. Jag var så arg på Staffan i drömmen att han hade plågat en gris på de sättet eftersom inte grisen var nedsövd eller nått annat...grisen kände ju all smärta den stackarn.
Staffan tyckte det var väldigt skönt att han inte var hemma för om jag hade väckt honom och frågat varför han sågar huvudet av en gris så hade han förmodligen frågat först om jag hade tagit nått olämpligt och så hade det nog varit den konstigaste frågan han någonsin har fått. Han skrattade ganska mycket när jag ringde och berättade för honom. =P
Jag får sluta drömma så konstigt så jag får sova på nätterna.

Idag har jag iaf jobbat hela dagen...haft as mycket att göra så nu sitter jag i soffan och är helt tom i skallen.
Ska nog bara sitta här hela kvällen och käka lite chips och se på tv. Syrran kommer vid åtta och ska hämta sin dator så jag ska väll vara trevlig med henne en stund sen ska jag bara dö här i soffan igen. Blir nog en tidig kväll idag så jag är pigg imorgon.

Imorgon ska jag gå på en hundpromenad men en massa andra människor och hundar. Ska både bli nyttigt för mig och Meja. Träna på att möta andra hundar och människor och lite andra övningar. Hon reser jämt ragg när hon möter andra hundar eller människor och de vill jag ta ur henne. Jag som känner henne vet att det inte skulle hända nått men är det en människa som är lite hundrädd så ser hon väldigt farlig ut.
Meja är världens underbaraste hund men det gäller att jobba med henne lite. Mattes tjej är vad hon är =)

Nu ska jag ta mig en promenix med Meja och gå in lata mig lite sen igen.

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha kul kul

Ska ni gå med catarina i morgon??

Kram

2009-01-13 @ 19:32:44
URL: http://heliosbus.zoomin.se
Postat av: Nettan

Haaahaaaa!! Fan va skönt...

2009-01-14 @ 06:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0