Tråkigt!!!

Idag har jag jobbat fast jag egentligen inte var schema lagd. Jobbade bara 5 timmar så de var ganska så skönt.
Imorgon ska jag jobba med och jag hoppas det blir lika lugnt som idag.

Sitter i soffan hemma nu och har riktigt AS tråkigt!!
Jag är så sugen på att gå på krogen men jag har inga kompisar ikväll =( 
Henke och Daniel sitter och väntar på mig på O´learys och det hade varit jätte roligt att festa med dom men då har jag ingen som kan köra mig...typiskt! Ska försöka flirta med någon så kanske jag kan dricka lite...annars får jag väll åka in till dom nykter och surra lite med dom.
Hela Statt är öppet idag så det är säkert ganska mycket folk där ikväll.

Gick inge bra på stryktipset idag heller...jag som tänkte vinna jätte mycket pengar och säga upp mig från jobbet på måndag...de sprack =P Får sattsa på de nästa vecka istället.

Nu kom Staffan från pizzan med lite mat...ska väll äta lite sen ska jag börja ringa runt och fråga om nån kan köra mig.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0