Torsdag

Idag har det varit en ganska jobbigt dag...känt mig deppad =/
Har inte haft lust för någonting idag. Suttit på jobbet och suckat bara.

Det bästa som har hänt idag är att jag har fått mitt efterlängtade Visa kort =) Jag glömde mitt kort uppe i Vemdalen när jag var där så jag fick lov att spärra det. När jag ringde och spärra så fråga gubben jag pratade med om jag ville ha ett nytt kort "ja de vill jag" svarade jag "okej, då kommer det på onsdag eller torsdag denna vecka" det var en söndag jag ringde. Jag väntade och väntade men ingen kort kom. Så jäkla drygt att gå och ta ut pengar på banken varje gång man ska handla. När jag var inne på banken frågade jag om han kunde se om något hade hänt mitt kort och då svara han i kassan "det är inte ens ett kort beställt men jag beställer ett nu åt dig" Kul när gubbfan som jag pratade med när jag spärrade kortet frågade om jag vill ha ett kort och säger när det ska komma men han beställer inget!

Idag kom Emma tillbaka till jobbet också efter ha varit i fjällen =)
Saknat dig gumman...jobbet är sig inte likt utan dig =)
Vi måste ha våran taco kväll med en massa mys någon helg snart...mysigt, mysigt.

Det har faktiskt inte hänt så mycket mer spännande idag förutom att jag fick mitt Visa kort och att Emma kom tillbaka. Blir ett ganska tråkigt inlägg det här men, men.

Nu ska jag försöka hitta något roligt på tv att titta på sen blir det sängen. Ska upp imorgon och jobba igen.
Är otroligt godis sugen också och så finns det inget godis hemma "suck" ska försöka hitta på nått lätt att äta.

Vill också passa på att säga att jag saknar mina tjejer Madde Gustafsson och Madde Törnberg HUR mycket som helst!!!
Vi måste träffas snart älsklingar...det får inte gå så här långt mellan gångerna.
Maddisarna betyder otroligt mycket för mig...utan dom vet jag inte vad jag skulle göra.
Älskar er tjejer!!!!

Hej då så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men tack så mycket =)

2009-01-23 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0