Torsdag

Idag är jag ledig och imorgon och å¨lördag också...så skönt =)
Igår kväll när jag kom hem från jobbet så popa Staffan och jag popcorn och så tog jag en cider och han vin och så satt vi och spelade lite maxi yatzy...det var riktigt mysigt och roligt =)

Idag när jag vaknade så åkte jag och hämtade Stephanie (min lilla syster) och så satt vi här hemma och jag hjälpte henne med lite läxor. Turism och E-handel....ungefär hur tråkigt som helst! Jag gick samma linje som henne på gymnasiet  (handel) men jag kommer inte ihåg att det var så här jäkla svårt. Jätte knepiga uppgifter hade hon fått.
Hon skulle skriva en uppsatts om en sol och badort, skidort och en historisk ort som hon har varit på men eftersom inte hon har varit utomlands eller på någon skidort så fick jag kvar hennes dator här så ska jag sitta och skriva om cypern och vemdalen....vad gör man inte för sina syskon, men ta det inte som en vana Stephanie =P

Håller på och tvättar lite nu och ska snart åka och köpa mig en kebabrulle snart...orkar inte göra nå mat idag.
Wirre kommer ikväll och hälsar på också. Tror nog jag ska få henne och spela maxi yatzy =)

Ska väll gå iväg till tvättstugan nu *suck*
Längtar till man har ett hus med en egen tvättmaskin då man kan tvätta när man vill och skippa passa tider till tvättstugan.

Hade gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0