Tjenixen!

Idag så var jag, Meja och Madde ute och gick. Det var så himla skönt för det var så fint väder.
Vi gick och pratade om allt mellan himel och jord men något vi kom på som vi måste sätta lite fart med är Staffans och Markus 30 års fest. Madde och jag ska fixa lite inbjudningskort och lite annat smått och gott =)

Staffan och jag ska snart göra lite tacos *mums* och så blir det till och titta på fotboll =)
Kvasten ringde nyss och sa att vi skulle på spökjakt ikväll men jag vet inte om det låter så lockande när man ska upp klockan 8 imorgon och åka och jobba i 12 timmar.
Natta, en tjej från Rättvik skulle åka hit och hon är helt galen i spöken och då ville hon att vi skulle gå på spökjakt enligt Kvasten. Tydligen så ska dom till nått gammalt mental sjukhus utanför Bollnäs.

Nä nu ska jag börja hacka lite grönsaker till tacosen.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Wohoo ! det gillar jag :D

2009-01-11 @ 20:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0