What a day!

Herregud vilken dag detta har varit!!
Jag har varit ensam idag på 2nd Line på jobbet för alla är sjuk. Kom till jobbet klockan 13:00 sen klockan 14:00 så gick jag på mötet sen har det varit rock n´ roll hela dagen.
På kvällen så har jag och en till tjej jobbat men hon är ganska ny så hon kan inte allt (vilket jag förstår) så jag har fått hjälp alla agenter. Jag har sprungit som en galning mellan alla agenter och när jag har satt mig ner i 2 sekunder så har det stått 3st och stampat bakom mig och vill ha hjälp. Det har typ bara varit nya på jobbet idag så därför så har det varit så många som vill ha hjälp.

När jag slutade så åkte jag och hämtade Staffan för han var på 30 års kalas...åh full var han!! *suck*
Finns inge drygare när han är full då man ska upp och jobba nästa dag för han kan inte hålla fred på sig på nätterna...ska leva runt och snarka å hålla på. Kastar väll ut han på soffan innan det är klart =P

Har inte så mycket å skriva idag...är så trött så jag kommer inte på nått spännande.
Ska gå och lägga mig nu *gäsp*

God natt!


Kommentarer
Postat av: Staffan

jaja så full var jag väll inte ;)

2009-01-30 @ 18:58:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

ok. Tack för att du svarad i alla fall :)

2009-02-08 @ 20:49:39
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0