Stressig dag på jobbet

Herregud...denna dag var den värsta dagen på länge på jobbet.
Det har varit så stressigt och hur mycket som helst å göra. Har pratat så mycket i telefon idag så jag hoppas verkligen ingen ringer till mig ikväll för jag orkar verkligen inte prata med någon.
Imorgon kommer det säkert vara lika stressigt. Stackars Jenny som jobbar kväll idag lämna vi med jätte mycket att göra. Men vi andra är tillbaka imorgon och då jäklar tar vi tag i allt som är kvar =) Tack förrsten Jenny för att du hjälpte mig med ärendet som jag lämna dig med. Tack för att du hjälper mig alla andra dagar också ;)

Nog pratat om jobb!
Igår skulle jag gått på hundpromenad med en massa andra hundägare och göra en massa övningar. 2 timmar före promenaden så börja det vräka ner snö och började blåsa å jävlas så jag sket i det. Sattsar på nästa onsdag istället =)

Idag kom min älskling hem också...skönt att ha honom hemma =)
Fast det är ganska skönt att sova ensam i sängen då man kan bre ut sig hur mycket man vill =P
Har varit hos svärmor och svärfar och käkat kycklingsallad ikväll...vi orkade inte göra mat idag och då är det skönt att åka iväg å äta. Nu sitter vi bara i soffan hemma och latar oss och tittar på Simpsons.

I helgen tror jag det blir lugnt. Det är så skönt.
Förut så festade man nästan varje helg och man var ut på en massa äventyr men gänget och härjade. Det är så skönt att Staffan och jag får tillbringa lite tid tillsammans för det har vi inte gjort så mycket på dom här 2,5 åren vi har varit tillsammans. Har jämnt varit med kompisar varje helg och inte varit ensam.
Blir väll fotboll på lördag som vanligt sen händer det nog inte så mycket mer. Men man vet aldrig...det är bara torsdag än =)

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket jag har i ansiktet och börja tänka på refrängen.
Ska upp imorgon klockan 6 igen och jobba men sen får jag sova ut i 2 dagar =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0