Romantisk kväll

Ja, en romantisk kväll hade Staffan och jag planerat idag MEN det vart inte riktigt som vi hade tänkt det.
Vi började dagen med att gå upp och såg att det var super fint väder ute så vi satte på oss kläder och Meja fick ha sin väska på sig med 2st halvliters flaskor med vatten i. Gick sedan ut på en långpromenad i solen.

Vid halv fem så åkte vi in till stan och lämnade först Staffans brorsa i Stugsund sen åkte vi på Kina och käkade.
Vi tog en middag för 2 och det var typ mat för 4 personer...vart så mätt så jag trodde jag skulle spricka!
Vi fick: vårulle, kyckling i curry, biff med bambuskott, friterad fläskfilé med sötsur sås och friterad banan och glass till efterrätt....hur gott som helst!! Ni kanske förstår hur mätt vi var.

Kl 19:00 började bion. Vi skulle se Australia men när vi kom till bion fick vi veta att det var repor i filmen och dom skulle inte få någon ny kopia fören på tisdag. Det vart istället popcorn och Let´s Dance hemma...kanske inte lika roligt och romantiskt som vi hade tänkt men det fick duga de med =)

Imorgon hoppas jag det blir lika fint väder som idag för då ska Madde och jag ta oss en promenad. Var så länge sen vi sågs nu så vi måste hitta på nått...saknar dig stumpan.
Ska leta upp mina skridskor också för dom har plogat en väg på isen här utanför så Staffan jag tänkte sätta på oss skridskorna och ta med oss hunden och åka ut på isen =)

Nu ska jag titta på film med vi hörs!

Hej Svejs!

                                         Meja idag på promenaden
Meja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0