Onsdag

Jahopp, då sitter man här på jobbet igen då och har AS tråkigt!
Alla chefer gick nu så jag ska vara själv ikväll...när katten är borta dansar råttorna på bordet...eller hur arbetskamrater?=P
Har inga kundärenden att göra eller nått annat så jag får sitta här vackert på min plats och svara på frågor...om det kommer komma nå frågor ikväll vill säga...de är så lugnt. Klockan kommer gå super sakta.

Min kära sambo ville vara lite romantisk på fredag...restaurang och bio =) Fick värsta chocken när han frågade. Han har inte varit den romantiska typen förut men har ändrat på sig jätte mycket.
Uppskattar det jätte mycket älskling...de är du och jag Alfred ;)
Ska bli riktigt mysigt på fredag =)

Jag börjar bli väldigt super godis sugen så jag funderar stark på att åka till macken. Godis automaten här på jobbet finns det inte så mycket gott =(

Ska väl fortsätta jobba nu...kanske gå en runda och kolla så alla har det bra =)

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0