Onsdag

Är alldeles såsig i huvudet (mer än vanligt) efter igår och idag på jobbet. Har suttit i möten nu i 2 dagar så man blir alldeles såsig av att bara sitta och lyssna.
Imorgon är det en vanlig arbetsdag som tur är. Ska dock jobba kväll å de är väll inte det roligaste man kan göra.

Det har faktiskt inte hänt så mycket spännande i mitt liv dom senaste dagarna.
Har bara jobbat, ätit och sovit...typ.

Fick förresten en bio biljett idag av huvudkontoret...eller jag och 4st till jag jobbar med för dom tycker vi är så duktig =) Det är roligt när dom visar uppskattning för att man gör ett bra jobb. Huvudkontoret berättade idag också att vi ska åka ner till stockholm snart och bo på hotell och gå lite utbildningar...ska bli riktigt roligt =)

Nu ska jag nog lägga mig till rätta i soffan och käka lite godis och titta på tv.

Jo förresten, Tack för igår Daniel...är så roligt å umgås med dig =)
Har fan aldrig tråkigt...haha!! =P

Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0