Måndag

Ja då var den här dagen snart över *skönt*
Dagen började inte direkt skit bra.
 
Jag vaknade med ett ryck kvart över fem i morse och trodde någon hade dött. Staffan satt upp i sängen och hade panik och sa att han hade en massa missade samtal på telefonen...jag fattade ingenting. Sen flög han upp i sängen och tände varenda lampa i hela lägenheten tror jag..vart väldigt ljust för mina trötta ögon. Då började jag fatta att han hade sovit över. Han skulle vara i stan halv fem och vaknade kvart över fem. Telefonen fungerade inte som den skulle...den var inte på ljudlöst men ändå kom det inget ljud från den.
Min klocka ringde klockan 6 så jag hann inte somna om så jag har varit vaken sen kvart över fem *gäsp*

När jag skulle åka till jobbet så såg jag bilen var HELT täckt av snö! Det var hetl sjukt vad snö det var...man såg inte ens bilen. Stressad som jag är varje morgon hade verkligen inte tid att skotta snö från bilen...åh tung jävla snö också!
Tänkte ta bort snön igår från bilen men då sa Staffan att jag skulle låta det vara för om det skulle frysa på så skulle inte rutan bli jätte isig eftersom det var så tjock lager snö som låg kvar...gissa om jag ångrade att jag lyssnade på honom i morse =P

På jobbet har det varit full fart hela dagen som vanligt.
Slutade klockan fem och då skjusa jag hem Wirre och så följde Madde med mig hem en sväng och gick ut med hunden sen åkte vi tillbaka in till stan och gick ut och åt. Väldigt trevligt måste jag säga för det är inte så ofta vi är ensam med varandra. Tack för en trevlig middag gumman =)

Nu ska jag ta kvälls promenden med hunden sen ska jag stoppa huvudet på kudden.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0