Lördag

Idag har Staffan och jag städat hela dagen och är fortfarande inte klar. Vi har burit ut saker i frådet och jag har kastat en massa kläder som jag insåg att vi inte använder längre.
Såg här om dagen att jag är den ända på hela gatan som har kvar julsakerna...kanske dax att ta bort dom nu =P Har inte orkat hållt på och plockat en massa men idag åker allt ut!

Staffan och jag ska äta tackopaj idag och titta på fotboll och bara mysa. Det ska bli skönt med en till lugn lördag.
Hoppas det går någon bra film ikväll på tv. Ska nog göra en god drink ikväll också *slurp*

Igår så jobbade jag till 16:00, skjusade hem Wirre sen åkte jag hem.
Staffan och jag lagade mat tillsammans och det vart kött, potatisgratäng och sallad...de var riktigt gott! Det vart även godis till efterrätt =)
Vi satt framför tv:en hela kvällen. Först postkodmiljonären sen Let´s Dance.
Gick och la strax efter Let´s Dance slutade och läste lite sen somna vi. Båda var super trötta.

Satt och kollade på lite kort igår på när mina läppar nyss var förstorad och insåg att jag snart måste förstora dom igen. Jag trivs så bra i mina läppar nu så jag vill inte att dom ska gå tillbaka till mina normala...än.
Det är säkert folk som tänker "åh herregud, vad hon håller på" men förstora läpparna tycker jag inte är så farligt skönhets ingrep. Det finns ju värre saker man kan göra. Läpparna går ju tillbaka till det normala efter ett halvår till ett år.
Ska ringa min doktor och prata lite med honom =)

Nu ska jag gå och göra lite tacopaj sen blir det lite mer städning och titta på fotboll samtidigt sen blir det att sitta i soffan och bara ta det lugnt och kolla på tv =)

Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0