Lördag

Vilket jäkla väder det vart idag! Helt sjukt vad det snöar och blåser.
Ska försöka åka till pizzan och hämta lite mat men det kommer inte bli skit spännande pga vädret.

Ikväll så ska jag fan bli lite full. Har inte varit full sen 1 november så jag känner att det  skulle vara kul å bli lite lullig =)
Staffan, jag, Erik, Emelie, Markus, Jessica och kanske Madde och kanske Wirre kommer vara här.
Det blir hockey nu Djurgården - Brynäs. Sen senare så blir det Buzz och Singstar för hela slanten =)
Hade jätte stor lust att gå på krogen men min älskade Madde hade ingen lust att gå ut och så vart det ett sånt jävla väder så jag sket i det...får bli någon annan dag istället.

Jag återkommer med hur kvällen slutade.

Skål!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0