Bilder

Måste lägga ut några sköna bilder som jag hittade =)
Skulle kunna lägga ut hur många bilder som helst för man har gjort så mycket roligt men jag lägger ut några stycken iaf.

Bild 1: Madde en söndagsfylla i Gävle
Bild 2: Madde T, Madde G och jag en söndagsfylla i Gävle
Bild 3: Erik, Staffan, jag, Markus och Madde är uppe på Guldberg och grillar och dricker öl och grogg

   

Bild 4: Mustasch kampen i Lynäs! Alla Har ritat mustasch med spritpenna
Bild 5: Min darling
Bild 6: Min skäggiga darling

   


Bild 7: En full Madde i solhatt, världens fullaste långkalsonger och flytväst. Ska åka ring efter båten =)
Bild 8: En blond jag och Markus på Muskan
Bild 9: Grabbarna en söndagsfylla på kärleksstigen

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0