Åh fy fan!

Blääää, usch för dagen efter.
Fast det är inte på värsta viset men man är ändå väldigt bakis.

Igår var det jätte trevligt.
Det började med att vi tittade på hockey sen började vi kolla på handboll men slog över på VH1 när sverige låg för mycket under. Ville verkligen se fotbollen som vanligt på lördagar men då gick fotbollen på Viasat igår och jag har Canal Digital...typiskt!!
Började sen spela Buzz...är ju hur roligt som helst och jag vann en omgång =) Känner mig jävligt stolt faktiskt eftersom både Staffan och Markus är väldigt allmänbildad...de är inte jag kan jag avslöja =P
Efter Buzzen så började vi sjunga singstar och vi sjöng från halv nio på kvällen till halv tre på natten...stackars grannar =/ Jag väntar bara på att mina kära grannar ska komma med världens största hämnd efter alla dessa fester vi har haft...dom kan inte haft det lätt alla gånger.
Vi spelade även gitarr och sjöng för fulla munnar =)

Jag ska fan åka in till stan och köpa kina mat idag...biff med bambuskott *mums*
Det är ju så jävla gott!!!
Jag ska bara ligga här i soffan och titta på tv och käka kina mat tills jag spricker.
Man skulle bo inne i stan så hade det inte varit så långt till kina restaurangen...nu måste man vänta tills alkoholen har gått ur kroppen innan man kan åka in...åh de kan ta lång tid =/

Måste nog fortsätta städa upp här innan jag kräks...luktar sprit och det är inte den bästa lukten när man är bakis.
Det värsta att ha fest hemma är att man måste städa upp efter alla dan efter. Såg ut som ett bomb nedslag när jag klev upp idag men nu börjar det bli lite bättre iaf.

Måste även berätta att jag hade 12 rätt på stryktipset igår...stolt =)
Okej nu var det inte ett jätte svårt tips igår men jag vann iaf 196 kr. Det som är det bästa är att jag hade mer rätt än grabbarna som är JÄTTE fotbolls intresserad =P

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0