12 timmars pass

Idag har jag suttit på jobbet i snart 12 timmar.
Så himla långtråkigt är det idag för det är så FRUKTANSVÄRT lugnt!
Har typ suttit och tittat på film och käkat godis =)

Igår kväll så ringde Natta från Rättvik och berättade att hon var i Vannsätter hos en kompis som heter Jonas så Staffan och jag satte oss i bilen och åkte och träffa Natta och hennes pojkvän. Hur roligt som helst var det att träffa dom för jag har inte träffa Natta på hur länge som helst...säkert ett år. Du Natta, du har verkligen träffat en bra kille =)


Jo förresten, i april så ska vi åka till Sälen =) Vi har börjat prata om det nu så vi ska beställa en stuga. Det blir ganska många av team 42 gänget som åker...as roligt!

Då hoppas jag verkligen jag inte är lika sjuk som jag var i Vemdalen så jag kan åka lite mer slalom och var med på lite annat röj utan att bli helt slut.

Får se om det blir någon utlandsresa i april också eller om vi åker på någon kryssning eller nått. Pappa och hans sambo fyller 50 samma år och då skulle vi åka på någon resa men vet inte vart än. Mycket i april =)


Ska väll fortsätta med mitt godisätande och titta på lite mer film =)


Hej Svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0