Åh full!!

Jag ska aldrig mer gå ut med flatorna igen!!!
Jag blir så jäkla full varje gång =P

Hade jätte roligt igår faktiskt.
Som sagt, jag blandade red bull/vodka grogg i en pet flaska som jag hade med mig i bilen till Bollnäs...var lite på gasen när jag kom upp dit pga den =)
Gick in på Tranan och beställde godnatt öl (som är en 7,2) sen gick vi brudar och dansade. Alkoholen tog mer och mer.
Efter ett tag såg jag en tjej jag känner som stod och dansade vid en av stripp stångarna dom har. Hon var verkligen jätte full och jag ställde mig och dansade med henne och skämde ut mig själv (med egen vilja) och flatorna ställde sig och spela in...rätt som det var så kom den där tjejens kompis upp och dansade och hon trodde verkligen hon var jätte sexig när hon krålade sig mot stången. Jag var tvungen att gå ner då för det vart alldeless för pinsamt. Tjejen som kom upp hade jätte, jätte kort kjol på sig och när hon åmade sig med stången så åkte hennes kjol upp och hon hade inga trosor på sig så hon visade hela hyskan...de märkte ju några grabbar så hon vände sig mot dom men hon drog inte ner kjolen utan hon stod där och visade allt hon hade... åh my god!!!

Efter Tranan så åkte vi på Max och käkade (nu hade alkoholen tagit ut sin rätt på mig) Jag stod i kön och hade tagit fram 60kr så jag var förberedd att betala. Måste bara berätta först att jag brukar inte ha väska med mig när jag går ut för den är så jobbig att bära på så jag brukar stoppa pengar i BH:n om jag har uringat vill säga och inga fickor...ja, när jag kom fram och skulle betala så säger tjejen i kassan "69kr tack" och jag inser att jag har bara 60kr i näven så jag lutar mig mot disken för att hålla balasen och börjar kräva i min BH efter mer pengar. Idag vill jag inte veta hur mycket av mitt ena bröst jag visade...stackars tjejen i kassan. Var min tur att skämma ut mig riktigt =/ Men det var inte över där.
En av tjejerna som jag var med är tillsammans med en utlänning och jag vet att han brukar prata engelska ibland...och när jag har ätit mina friterade lökringar och tagit 3 tuggor av hamburgaren och inser att jag mår illa och kan inte äta mer så då vänder jag mig till en av killarna (tjejens utländska kille hade med en utländsk kompis) och säger "Are you hungry" och den killen säger "nej tack" då frågar jag den andra med om han är hungrig (på engelska) och han säger också "nej tack" då tittar den fösta killen på mig och säger "du behöver inte prata engelska för vi kan faktiskt svenska"...oopps pinsamt för mig...IGEN! Eftersom grabbarna inte ville ha någon mat av mig så försöker jag få i mig lite till men tyvärr så måste jag gå på toa och spy.

Efter ha spytt på toan så sätter jag mig i bilen för vi skulle åka hem. Det värsta jag vet är att åka bil när jag är skit full så självklart var jag tvungen att stanna efter vägen och spy lite till.
När jag kom hem så fick jag gå raka vägen till toan och spy igen. Kände mig så eländig och full så jag var tvungen att ringa och prata med någon...ringde Danne då han förmodligen  är den enda kompis som är vaken så sent på en onsdag. Har inte en aning om vad vi prata om men antagligen så sa han att jag var en sopa =P
Efter pratat med Danne så var jag tvungen att sätta mig och spy lite igen...herregud vad talanglös jag är...hålla på å spy så där!

Idag har inte varit den bästa dagen i mitt liv...fy vad bakis jag har varit.
När Meja kom och väckte mig så önskade jag att jag kunde ringa någon och be dom gå ut med min hund. Jag vinglade upp ur sängen och klädde på mig och gick ut med henne. När jag kom in så la jag mig i soffan. Vid tolv-ett på dagen så började spriten gå ur kroppen och jag låg och skaka och svettades och kunde gå spy igen (fast jag höll mig).

Nu ska jag försöka tvinga Staffan att göra mat åt mig för jag har inte ätit nått än idag.
Tur man är ledig nu ett par dagar så man får återhämta sig lite efter gårdagen.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahhaha :D

2009-02-14 @ 14:57:05
URL: http://teufelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0