Fredag

Imorse åkte jag till jobbet och mådde riktigt skit men tänkte att det kaske skulle bli bättre men icke!
Jobbade 5 timmar sen orkade jag inge mer och åkte hem.
Har fått en knöl strax under höftknölen som hälsocentralen trodde var en lymfknut. Den är nästan lika stor som en pingisboll och när jag skrattar, sitter eller ligger ner och ska resa mig upp och gå så trycker den mot ena äggstocken så det gör skit ont. Blir det värre i helgen så skulle jag åka till akuten så jag hoppas verkligen den går ner.

Är ledig hela helgen...är så skönt =) Ska bara lata mig. Orkar inte nå mer heller när man mår så här.
Staffan och jag har köpt oss en varsin semla idag som vi nyss har smällt i oss...de var hur gott som helst =)
Köpte även lite godis, dricka och fruktsallad så vi ska sitta i soffan och bli tjocka och titta på Let´s Dance.
Måste även nöta på spelet bubble shooter för Staffan fick 600 tusen idag...jag fick strax över 300 tusen så nu måste jag nöta tills jag får mer poäng än honom....vägrar att förlora mot honom för då får jag veta det en längre period i framtiden.

Bilen gick förresten rakt igenom idag på besiktningen =D
Överlycklig vart jag för jag har verkligen inte råd att köpa en massa nya delar till bilen.

Nu ska jag ta lite nässpray sen ska jag lägga ner huvudet på kudden i soffan och titta på Simpson sen Let´s Dance =)

Lägger ut en bild på utsikten vid våran lägenhet. Meja och jag var ute och gick här om dagen och det var jätte fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0