Söndag

Igår så åkte jag in till O´learys nykter för att träffa Daniel och Henrik. Det var inte igår man såg dom så det var jätte roligt att sätta sig ner och surra lite =)
Hoppas du kommer upp snart Henrik och jobbar lite...roligt å jobba med dig =)
Fredrik (en kille som också jobbar på O´learys) kom dit också och satte sig och prata...å han var nykter...de händer inte ofta =P

Idag har jag jobbat som vanligt.
Var hur lugnt som helst idag fast alla trodde det skulle vara helt galet.
Malin den rackarn, lurade in mig på att spela bubble shooter...beroende framkallande. Har typ suttit hela kvällen och spelat...Staffan var också tvungen att köra några omgångar så nu har vi en intern tävling på vem som får mest poäng. Staffan fick över 91 tusen poäng så nu får jag inte göra nått annat än å spela för att klå dom poängen.

Blir en kort bloggning det här för jag måste gå och göra mig i ordning för sängen nu men jag skriver i morgon igen eller nått =)

Hej Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA.... sj blir man ju blind...:)

Ibland tänker man...hmm undrar om jag skulle lagt

in lite till ändå...:) Men tydligen blir alla så...

Men ibland är jag jävligt nöjd över att jag inte tog större..:)

2009-02-03 @ 16:03:28
URL: http://teufelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0