Fredag

Idag har jag jobbat mellan 8-17. Har varit hur trött som helst hela dagen och det har varit årets sämsta dag på jobbet. Inget har gått som det skulle och jag har haft as mycket att göra. Var så skönt att gå hem klockan fem då det äntligen var helg =)
När jag kom hem så var jag skit sugen på någon jätte god mat så jag stekte kött och kulpotatis, gjorde Ratatouille (fransk grönsaksröra), egen pizzasallad,  vanlig grönsaks sallad med dressing, baconlindade haricots verts och rödvinssås...det var HUR gått som helst!!!

Wirre kom på besök också och käka med Staffan och mig sen färgade hon håret på mig...så skönt att slippa utväxten =)
Imorgon fyller Staffan 30 år och då är det full rulle hela dagen sen på kvällen tror jag att jag ska gå ut och röja lite igen. Det är ju löne helg så man läre ju träffa en massa roliga människor.

Blir ett ganska tråkigt inlägg men klockan är ett på natten och jag måste gå och sussa.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0