Lördag

Idag fick jag äntligen sova länge =)
Meja väckte oss och då gick Staffan upp och gick ut med henne och åkte till sina föräldrar och drack kaffe så jag fick sova lite längre.
När han kom hem igen så gick jag upp och duscha sen dammsög jag...blir så jäkla hårigt här av alla dessa djur!
Vart helt slut av att dammsuga...förkylningen tar kål på mig

Vid fyra så åkte jag in till stan och köpte kina mat. Vart så sjukt sugen på biff med bambuskott så även fast jag var trött å sliten av förkylningen så åkte jag in och köpte min efterlängtade kina mat.
När jag kom hem igen så hade Blank och hans tjej Karin kommit hit och så satt vi och titta på fotboll och melodifestivalen. Vräkte i oss maten sen vart det chips, dipp, godis och dricka så nu är man smällfet!
Melodifestivalen var inte alls bra den här omgången och programledaren...åh, höll på och stänga av tv:en för att jag vart så irreterad på henne...kan inte med henne. Hon tror att hon är jätte rolig och försöker vara rolig och då blir hon så jävla dålig när hon försöker vara rolig...aja, nog pratat om henne.

Vid nio åkte Staffan och jag ner till Danne och Maria. Väldigt trevligt =)
Vi satt och kolla på tv och prata om allt möjligt. Danne och Staffan drack grogg...eller dom började med grogg sen tog groggvirket slut så då vart det martini och när dom kom på att de inte var så gott att dricka så värmde Danne på glögg som han blanda med 50% sprit så nu sitter Staffan i köket och lyssnar på Bruce Springsteen genom telefonen och försöker sjunga med och pratar med hunden. Det är sånna här gånger man önskar att man hade ett till rum i källaren eller nått där han kunde sova så man slapp ligga och sparka på honom hela natten för att han snarkar och härjar. Spelar ingen roll om han ligger på soffan heller för jag hör honom lika bra ändå =/

Ska väll gå och göra mig i ordning för sängen och leda in min karl in i sängen.

Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig gumman! Hoppas att du fick sova någolunda bra i natt.. ;)

2009-02-08 @ 11:18:52
URL: http://emmanderzzon.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Hur gör man för att få bloggen som du - dvs att bara själv inläggena och menyerna scrollar och inte bilden ute i ramen (blomman)?



Håller på själv och försöker mig på att fixa till min sida men är nybörjare och det går så där... =)

2009-02-08 @ 17:28:31
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha ja Danne va bra nog på lysset när han somnade. Men sen va han uppe vid halv 8... Så han tog sovmorgon =)

2009-02-09 @ 18:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0