Tisdag

Har varit hemma från jobbet nu i 2 dagar pga att jag är sjuk =(
Är bättre idag så jag ska åka och jobba imorgon.
Meja och jag var ute och gick en långpromenad idag. Kände verkligen att jag behövde komma ut och få lite frisk luft istället för att sitta inne i lägenheten. Vi var nog ute strax över 2 timmar.
När vi var på väg hem så stanna vi till hos min ena bror och fika lite. Länge sen jag satt ner och prata med honom så det var riktigt trevligt =)

I mitt tidigare inlägg så berättade jag att Staffan och jag har en intern tävling. Vi spelar egentligen ett helt värdelöst spel som heter bubble shooter och Staffan fick 91 tusen poäng. Jag har suttit å nött det där spelet och efter mycket spelande så fick jag äntligen 139780 poäng =D Slå de du om du kan Staffan!! Skam den som ger sig. =P

Nu ska jag sätta mig ner och skriva upp en namnlista på folk som ska bli bjuden på Markus och Staffans 30 års fest.
Madde och jag har sagt att vi ska göra inbjudningskort och det läre ju bli några stycken. Grabbarna ska ju känna så in i helvete med folk så jag kommer att drömma om inbjudningskort.
Måste även fortsätta titta på 24 maraton som går på tv400...spännande nu =)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman!

Skynda dig till jobbet, jag saknar dig här! =)

Kram

2009-02-04 @ 07:53:49
URL: http://emmanderzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0