Torsdag

Dagen började ganska roligt idag på jobbet. När jag kom in och satte mig på min plats så står en VÄLDIGT förtvivlad Jenny bredvid mig. Hon har 2 st katter hemma som är hankatter...MEN igår så upptäckte hon att en av katterna är en hona. Hon har gått och trott att hon har haft 2st hanar i ett halvår och nu fick hon genast panik då hankatten börjar bli könsmogen...KATTUNGAR..haha!!  Hon tyckte också det var ganska jobbigt att försöka hitta på ett tjejnamn åt hennes honkatt som just nu har ett killnamn =P

Efter jobbet så skjusa jag hem Jenny sen åkte jag till Maja och Pluto och shoppa lite mat åt hunden sen åkte jag hem.
Min älskling kom hem idag...jiihoooo! Han ska vara hemma hela nästa vecka så det ska bli väldigt skönt =)
Nästa vecka är det lön också...fy fan vad jag längtar.
Vi började prata på jobbet att vi skulle börja med detox nästa helg och köra typ en vecka så man blir av med lite slag och vätska i kroppen. Man känner sig så uppblåst och plumsig så det kan vara skönt och bra för kroppen att köra detox en vecka. Frågade Staffan om han kunde vara med också för det skulle vara väldigt jobbigt om han satt och käka jätte god mat när jag får sitta och käka massa annat shit som inte alls är lika gott. Han var inte riktigt säker men jag ska tjata på honom lite mer =) Kan vara bra för honom med.

På söndag ska Meja och jag på utställning. Det ska bli roligt och se hur hon reagerar med 400 hundar. Hon går ihop med andra hundar men hon ska jämt visa ragg så fort hon ser en annan hund eller människa. Det kommer vara bra för henne att se hur andra hundar är som är stabila och kan umgås med varandra....hon kan nog lära sig mycket =)

Nu kom Staffan in efter varit ute med hunden...han ser ut som en isbit. Det är 23 minus ute!! Jag som trodde det skulle börja bli lite varmare idag för det sa dom på radion i morse =/ SMHI sa att det var 32 dagar kvar igår till våren...just nu känns det inte så. Vill ha sommar NUUUUU!!

Nu ska jag gå och borsta mina gaddar sen ska jag söva.

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0