Tjo!

Igår var Erik hemma hos oss och kollade på fotboll med Staffan och mig...rikitgt spännande match =) Lite senare på kvällen kom Eriks pulla Emelie hit och vi bestämmde att hon ska massera mig på söndag eller någon gång i veckan. Längtar som fan för jag är helt förstörd i axlar och rygg och då är det tur man är kompis med en massör =D
Ska även fösöka klippa och färga håret i veckan så man kanske blir en helt ny människa snart med lite förändring i huvudet och lite massage.

Måste bara berätta att nu har Jenny och jag anmält oss till pole dancing ute i Ljusne =P
Det kommer bli så jäkla roligt...men kommer förmodligen inte se så skit sexig ut när vi ska försöka en massa övningar med stången =P Men övning ger färdighet sen jäklar ska ni få se på ett par hot chicks..haha!!

Fan, jag börjar bli återställd sen helgen och börja bli redo för nya tag...skulle vilja gå ut på lördag. Då är det löne helg och typ alla går ut så det kommer bli mycket röj. Staffan fyller ju 30 år på lördag med så vi får se om det blir någon utgång...kära värld vad gammal du börjar bli gubben =P Älskar å säga så till honom för han har en sån ålders noja =P
Men nu kom jag på värsta grejen...klart Staffan ska festa med på lördag...han fyller ju för fasiken 30 och de måste ju firas även fast festen ska vara i mars så måste han ju fira på sin födelsedag...kanske blir utgång ändå =D
Länge sen jag festade så här mycket...men roligt är det!

Imorgon kommer sötnöten Emma vara på jobbet =) Hon har varit borta 2 dagar nu så det börjar kännas tomt.
Gumman...imorgon måste vi gå egenom ditt schema och kolla vilka dagar du är ledig så vi kan träffas någon gång  så vovvarna får leka och så måste vi bestämma när vi ska ha våran middag =)

Nu ska jag sätta mig och fila och måla naglarna sen ska jag sussa *gäsp*

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Dijana

Klart som fasen du ska ut på lördag! :D

2009-02-25 @ 21:44:57
URL: http://dijanahusamovic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0