Onsdag

Nu har jag inte bloggat på ett tag så det är väll dax nu =)
I måndags efter jobbet så åkte jag hem till Danne. Tvätta av mig allt smink och kollade lite på tv medans vi väntade på att Jim skulle bli klar. När Jim blev klar så åkte Danne och och jag och hämtade honom sen åkte vi upp på Faxe...dom träna och jag sola. Var tvungen att bättra på solbrännan =)

Igår så jobba jag från 13-22 och när jag slutade så åkte jag och hämta min älskling Madde. Vi åkte hem till mig och käka lite chips och godis och titta på tv. Väldigt mysigt...var ett tag sen nu vi myste. Gumman min sov över hos mig och i morse när vi gick upp så käka vi frukost sen åkte hon till doktorn med sin stackars mage och jag gjorde mig i ordning för jobbet.

Idag så jobbar jag till 22:00 sen måste jag skynda mig hem för jag ska med Madde och Nathalie på Tranan =)
Ska göra världens största red bull/vodka grogg och dricka i bilen på väg upp så jag blir lite på gasen iaf =P
Ringde brorsan nu som bor i Bollnäs för han är skit sugen på att gå på Tranan med oss och har ringt å tjatat hur många onsdagar som helst och nu när jag äntligen ska åka upp så är han sjuk =/ Men han skulle nog försöka komma ner ändå =) Har sån jäkla lust att bli riktigt full ikväll. Det var så himla länge sen och så är jag med världens bästa vänner så jag kan tänka mig att det blir röj ikväll. Sist jag var med dom på Tranan så vart så full så jag var tvungen att stanna å spy efter vägen...då hade jag druckit en och annan droppe för mycket alkohol =P
Jag återkommer med hur kvällen slutade.

Nu ska jag jobba lite mer igen.

Hörs!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Ha det så kul i kväll. Var ju bra att du är ledig i morgon.. ;) Ska allt ringa och väcka dig ja! Haha..

Kramar

2009-02-11 @ 21:20:59
URL: http://derzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0