Sjuk

Idag har också varit en sjukt seg dag. Har suttit i möten halva dan så man blir alldeles trött i skallen.
Börjar bli mer och mer sjuk också...så jävla trist när man nyss har blivit frisk igen.
Sitter i soffan hemma nu och kan knappt andas för allt snor och börjar få skit ont i halsen...bara inväntar att febern ska komma.

När jag slutat jobba så åkte jag och hämta min älskade vän Madde. Vi åkte hem till mig och käkade sen satt vi en stund och prata om Staffan och Markus 30 års fest som dom ska ha i mars.
Vid åtta så skjusa jag in Madde till stan igen då hon skulle åka och bada och ha det mysigt på Hällåsen =)
När jag kom hem igen så gjorde jag jätte mycket fruktsallad.
Har läst på Frida Nilssons blogg att hon äter fruktsallad och idag vart jag skit sugen på det så jag var tvungen att göra mig en skål *mums*

Min älskade mamma ringde nyss också och vi har inte prata med varandra på evigheter tror jag så vi satt och prata nästan 1 timme. Riktigt nice var det att prata med henne =)
Ska nog åka upp till henne i helgen och hälsa på. Min "bror" Niklas och hans tjej och barn kommer dit också så de vore trevligt att träffa dom med.

Nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas verkligen att jag är lite piggare imorgon så jag orkar med hela arbetsdagen.
Just ja...ska besikta bilen imorgon *ryser* undrar hur dyrt det kommer att bli när man får se alla 2:or =/ Håller tummarna på att det inte kommer bli så många 2:or.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0