O´Learys

Vilken kväll det var igår. Hade så jäkla roligt.
 Fast dagen började med att Staffan och jag åkte upp till Järvsö och käka tårta för att min syster fyllde år i fredags. Vid sex åkte vi från Järvsö och så skjusa Staffan mig till Jenny där jag skulle förfesta innan O´learys.
Hade jätte trevligt hos Jenny. Det var Jenny, Amanda, Johanna, jag, Strandman och 2 st killkompisar till Strandman som var där. Vi satt och surra lite sen vid nio kom Jennys pojkvän och en kompis till honom och då satte vi oss och spela lite "ölspel" med en kortlek och det var ungefär där som jag började dricka lite för mycket.

Vid elva gick vi upp på O´learys och satan vilken kö det var för att komma in...tur man jobbar där för jag fick gå före alla i kön och gå in =)
Det var as mycket folk där och man träffa lite folk som man inte hade sett på ett tag...riktigt roligt.
Efter ett tag så kom Strandman in och alla andra vi var med hade gått någon annan stans så de var Strandis och jag all night long =P

Vi köpte oss en massa å dricka sen gick vi runt och träffa lite folk och lyssnade på bandet som var där och spela...dom var riktigt bra faktiskt. Sen satte vi oss vid ett bord och surra med en massa människor och så beställde Strandman lakrits shots...inte konstigt att man mår som man förtjänar idag.
När det stängde så hade jag en sån jävla tur så jag inte behövde ta nattbussen hem...fick skjus av Uffe =) Skönt å komma hem lite tidigare än om jag hade åkt buss.

Det vart ingen hundutställning idag...lite typiskt =/ Eftersom jag har varit kompis med toa Ulrick hela morgonen och började vakna till liv vid tre idag så blev det ingen utställning. Känns som jag inte får köra bil på en vecka nu för det känns som alkoholen aldrig kommer gå ur kroppen...blääää!

Nu ska jag gå och försöka få i mig lite mat i magen.

Kommer lägga ut lite kort sen från gårdagen.

Hej så länge 

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Det blev inte så långt uppehåll gumman! ;p Nu måste vi ta och planera in en dag så att vi kan träffas med hundarna. Och även en middag! =)



Kramar

2009-02-23 @ 12:40:12
URL: http://emmanderzzon.blogg.se/
Postat av: Daniel

Skyll dig själv om du inte lärde dig ifrån förra gången ;)

2009-02-23 @ 17:52:07
Postat av: Dijana

Jadu det var en galen kväll :D

2009-02-23 @ 20:44:52
URL: http://dijanahusamovic.blogspot.com
Postat av: Angelica

Emma - Vi måste VERKLIGEN planera in någon dag snart.

Daniel - lipar =P

2009-02-24 @ 12:31:10
URL: http://angelicaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0