Meja

Äntligen är jag hemma efter en sjukt seg dag på jobbet...trodde aldrig att jag skulle få sluta. Tror klockan gick väldigt sakta också..enbart för att jävlas med mig!
Efter jobbet så åkte jag hem till Danne och hämtade min vovve Meja. Spelade lite guitar hero också =) har aldrig spelat det men det var hur roligt som helst =D Lite svårt i början men sen fick jag in snittsen.
Danne har varit hundvakt åt mig idag för att jag ska slippa åka till Bergvik på lunchen och gå ut med Meja. Vanliga fall så är det Staffans föräldrar som ställer upp men idag fick Danne äran =)
När Danne och Meja var ute och gick så knäppte han lite kort på henne som jag lägger upp.






Kommentarer
Postat av: Malin

Så snäll Danne är,som passar Meja när du jobbar :=)

Fina bilder på henne oxå

Jobba lungt i dag

Kram

2009-02-05 @ 08:29:47
URL: http://heliosbus.zoomin.se
Postat av: Angelica

Han är bäst! =)

2009-02-05 @ 10:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0