Bilder från i lördags

Lägger upp lite bilder från i lördags när vi var på fest hos Jenny. Har tyvärr inga bilder från när vi var inne på O´learys.

Bild 1) Jag
Bild 2) Grabbarna i soffan
Bild 3) Micke, Johanna, Jenny och Amanda

   

Bild 4) Micke dricker någon sliskig choklad likör
Bild 5) Johanna och Krille
Bild 6) Amanda och Micke

   

Bild 7) Jag och Micke fular oss
Bild 8) Johanna och Krille pussas lite =)
Bild 8) Krille

   

Bild 10) Amanda och Micke som ser skit snygg ut =P
Bild 11) Jag pussar Micke på kinden
Bild 12) Tobbe och Amanda

   

Bild 13) Jenny och Tobbe
Bild 14) Jag och Micke...om man tittar på Mickes min så ser du ut som jag luktar illa eller nått =P
Bild 15) Johanna och Krille

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0