Mysfaktorn är hög

Brasa i kaminen, glögg och pepparkakor...de är mys på hög nivå i mitt lilla hem :)
Tänk att det snart är jul...helt sjuk vad fort den här månaden går. Den här månaden är så mysig tycker jag med allt juligt...julmusik, glögg, lussekatter, lucia, julgodis, you name it! Det är bara några veckor kvar så är det slut på allt detta.
Idag har det kommit så grymt mycket med snö! Staffan har skottat 3ggr idag och det fortsätter bara att snöa.
Men det är bra att det kommer snö så det finns snö till jul. Det blir ju så mycket ljusare också.

I måndags så var jag och Jenny ner sista gången till stockholm och jobbade...jätte tråkigt för det är så roligt att vara där men skönt på ett sätt med för det är så drygt att pendla varje vecka. Vi ska väll ner nått nästa år men det är inte alls lika mycket som det har varit.
Vi fick höra att vi hade gjort ett kanon jobb och att dom var jätte nöjda med oss...alltid lika roligt att höra :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Jobbat på dagen...skit drygt för det är så mycket att göra!
Börjar bli sjuk igen också...vill inte bli det igen =/ fast det är bättre att jag blir det nu istället för att jag ska bli sjuk till Vemdalen som vi ska till över nyår. Var sjuk förra året och det var fruktansvärt jobbigt.
Vad har jag mer gjort...hmm...var ute och lekte med min älskade vovve i snön förut när Staffan skotta. Hon tycker det är så roligt med snö så det är inte klokt :)

På torsdag är det julbord med jobbet..fasiken vad gött!!!
Ska dricka några glas vin hos Jenny innan tror jag sen ska vi gå upp och käka. Får se vad som händer efter. Många går nog på krogen men jag är lite osäker eftersom man ska upp och jobba klockan 8 på morgonen.

Nu ska jag gå och göra mig iordning för sängen. Trött som få.

God natt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, vad mysigt med julbord gumman! =) Blir avis.. Vart ska ni och äta i år?



Miss you!

Puss

2009-12-16 @ 14:58:37
Postat av: Angelica

Vi ska på Majas matsalar. Vad dumt att jag ha glömt att sagt tll dig då...du hade ju också kunnat anmäla dig till TL och följt med :) Sakna dig med stumpan...vi måste ses snart.



Puusss

2009-12-16 @ 19:22:58
Postat av: Emma

Ähh.. Konstigt att inte Putte sagt något..?

Ja, men det får vi göra gumman!



Puss

2009-12-16 @ 19:54:48
Postat av: Angelica

Fick höra idag på lunchen att fler som var sjukskrivna och mammalediga inte får gå på julbordet...tycker det är skit dåligt för dom har ju fortfarande fast anställning! säkert därför inte putte har sagt något.



Puss

2009-12-17 @ 13:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0