Min mobil är stulen!!!

Fan vad förbannad jag blir på folk som inte kan skilja på mitt och ditt!!
Jag och Madde var på Oleary´s i Söderhamn igår (lördag 5/12) och då vart den stulen. Det är så värdelöst att sno en mobil då man ändå stöldstänger den så den inte går att använda.
Min mobil är en Samsung i8910 HD

Kostar 8 tusen kronor. Är det någon som märker att någon helt mystiskt har en ny sådan här mobil eller att någon försöker sälja en sån här så är det inte helt omöjligt att det är min. Det finns nästan ingen som har en sån här mobil i Söderham...tror inte jag vet någon förutom mig själv som har en sån här mobil i Söderham. I en sån här liten stad så är det inte helt omöjligt att den kommer fram.
Kan ju hoppas att det finns någon ärlig som lämnar in den på polisstationen. Idag är det fel på Telias datorer så jag kan inte stöldstänga den fören imorgon och då går det inte att använda så föroppningsvis kan den bli inlämnad till polisen.
Säg till om ni hittar någon som helt mystiskt har en sån här mobil för det finns ett märke på den som jag kan koppla ihop den till att den är min. Kan även se det på telefonens idnr.

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0