Burrrr

Men shit vad kallt det ska vara ute då!
-20 grader just nu. Mamma har -26 grader...de är ju helt galet kallt.

Idag har jag jobbat. Har haft tusen saker att göra. När jag har gjort ett ärende så har det kommit in ett så det har inte minskat =/
Skönt att få göra helg men jag tycker synd om dom som ska jobba i helgen. Ville jobba några timmar i helgen för att hjälpa till med fick inte. Får ligga i riktigt på måndag så alla ärenden försvinner.

Efter jobbet idag så åkte jag hem till Madde i hennes nya lägenhet. Gud vad fint hon bor! jag stormtrivdes direkt när jag kom in. Hade lätt kunnat bo där.
Vi satt och titta på tv och snacka lite skit sen skulle hon skjusa hem mig. Kul att det var så kallt så vi fick skrapa rutorna på insidan av bilen.

Staffan fick en vinkyl, jätte fina påslakan, en tjock och stor filt och exklusive choklad av sin chef idag i julklapp. Nu ligger man i soffan under den tjocka filten och äter choklad (mums) Staffan har tänt en brasa i kaminen så det ska bli varmt och gött här inne.

Just de, var på julbord med jobbet igår. Trevligt var det men maten var ingen höjdare. Det var bättre julbord förra året. Vi var ungefär 140st på julbordet i år och det är verkligen roligt när alla företag inom TP går tillsammans. Synd att man började jobba klockan 8 imorse, annars hade man följt med alla andra arbetskamrater på fest. Men duktig som man är (ibland) så åkte man hem halv tio. Var hos Jenny innan julbordet och drack lite vin så man var med i matchen lite iaf :)

Nu börjar ögonen bli tunga så det blir sängen för mig snart. Imorgon ska jag åka och tömma lägenheten och städa...finns inget tråkigare man kan göra en lördag. Det skulle vara svin kallt imorgon med så jag läre väll frysa ihjäl.

God natt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0