Jobb, Jobb

Jag bara jobbar, jobbar och jobbar! Det värsta är att jag sluta klockan 22:00 hela veckan måndag-söndag och det är så himla drygt. Det är så lugnt den här veckan och då går tiden så sakta.
Fast jag ska väll inte klaga, nästa vecka är jag ledig måndag-fredag och det är hur skönt som helst. Då kanske min pappa och hans sambo kommer och hälsar på men det är inte säkert än.

Idag skulle Staffan köpt en mini PC men det vart inte så...buhuuu! Jag som så himla gärna, gärna vill ha en sån =(
Jag får köpa en rosa mini PC till mig själv istället =) men den kostar 4000kr så det får bli sen någon gång.

På lördag förreseten så ska jag på fest hos Jenny Penny och de ska bli så himla roligt. Ska bli skönt att få göra nått annat än att sitta på jobbet hela dagarna. Roligt att gå ut och träffa lite folk =)

Det har inte hänt så mycket eftersom jag jobbar hela tiden så jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt.

Ja just de...om ca 2 veckor så börjar pole dancingen igen =D Då är det nivå 2 och då ska vi bland annat lära oss att hänga upp och ned på stången och klättra ända upp till taket och glida ner och enbart hålla i sig genom att knipa stången mellan låren...då jäklar ska jag knipa som jag aldrig har knipit förut =P
Nä men det ska bli jätte roligt. Vi ska även ha på oss skor med 10-15cm klack och det ska bli skönt för då behöver man inte tänka på att stå på tå hela tiden för då står man redan på tå =)
Då du Jenny, fan vad sexiga vi ska bli =) De är du och jag på Tranans strippstänger sen =P

Nä nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig och sova.

Hitta en till fin bild på Madde som jag måste lägga upp. Mycket kort på henne nu men hon ska ju alltid bli så fin på kort så då blire så. Hon har ju så vackra ögon...ge mig dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0