Premiär

Hejsan,

Lite uppdatering kanske?=)

Igår så jobbade jag kväll fast jag fick kompa så jag åkte hem lite tidigare och träffade Madde som jag inte har träffat på hur många veckor som helst...eller 2 veckor kanske de är...eller mindre men det känns som en evighet iaf =/
Vi tog en promenad med hunden och prata om allt möjligt som har hänt sen vi träffades sist...åh mycket hade tydligen hänt på den där veckan.
När vi kom hem igen så kom vi på att vi var hungriga och bestämde oss för att åka in till stan på McDonalds och bli tjocka...å gött var det =P

Idag ändrade jag schemat så jag jobbade dag. Annars hade jag fått jobba till 22:00 måndag-söndag så det kändes skönt att få sluta en dag lite tidigare.
Jonsson och jag åkte och handla sen åkte vi och köpte oss en varsin sallad på pizzan som vi tog med oss.
Ikväll tog vi oss en premiär tur med nyinköpta båten =)



Vi åkte ut på sjön och träffa lite folk sen la vi till vid en brygga och käka upp sallden. Synd att det var så mycket vågor på sjön så det var inte direkt roligt att åka...varje stor våg så känns det som njurarna håller på och åker upp i halsgropen.
Jag körde båten också så nu tjejer kan vi dra ut med båten och sola och bada =)
Imorgon mitt på dan ska vi åka ut till en ö här ute på Bergviken och grilla lite...eller inte bara vi utan vi är några stycken...roligt, roligt =)

Meja var så klart med idag



Här åker vi ut från viken där vi stanna till och käka sallad. Där var det inte så jätte mycket vågor



Imorgon ska jag även jobba kväll *suck* sen efter 22:00 ska jag direkt till Jenny på fest. Jenny har sagt att hon ska stänga in mig, Tobbe och Strandman någonstans så kan vi sitta där och köra småstadslivs repliker...känns som det kommer vara mycket småstadsliv imorgon =P

Nu ska jag käka lite vindruvor och dricka loka. Har ätit så mycket godis och shit den senaste tiden så jag måste vara lite nyttig.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0