Familjen

Hejsan,

Igår så kom min söta syster till mig och mös lite.
Jag var tvungen att tvätta HUR mycket som helst igår så de var tur hon kom så någon kunde hjälpa mig att bära =P
Efter att vi hade hållt på och släpa all tvätt fram och tillbaka till tvättstugan så vart vi jätte hungriga och det var ju så länge sen vi mös bara hon och jag så vi bestämde oss att äta nått gott. Det vart grillspett, pastasallad och grönpepparsås




Helt otroligt gott var det!
Efter vi hade ätit och smält maten lite så satte vi på en film och tjocka oss på chips och dipp *mums*

Idag har vi varit inne i stan en sväng sen åkte syrran och jag och handla till midagen idag. Mamma och hennes karl kom hem till mig och så käka vi tacos...(inte dåligt med lyx mat i 2 dagar) =P
Det var jätte mysigt att ha familjen här en kväll. Det är inte så ofta det händer eftersom dom bor några mil bort.
Tack för en trevlig kväll familjen och tack syrran för 2 trevliga dagar.

När min kära familj åkte hem så gick jag och Meja på en långpromenad på 1,5 timme. Det var riktigt skönt så nu ligger hon helt utslagen här nedanför mig och jag ligger utslagen i soffan.
Fast hon är nog tröttare än vad jag är för hon tog fart efter en hare på promenaden...åh inte ville hon lyssna på sin matte eftersom det var roligare att jaga en hare. Min första tanke var när jag såg att hon drog iväg efter haren var att eftersom hon har så mycket energi och är så snabb så kan hon ju springa hur långt som helst och när hon inte lyssna när jag ropa på henne så tänkte jag "åh nej" men hon sprang kanske 100m sen kom hon på att hon kanske skulle lyssna på sin matte ändå så hon vände...tack och lov! Åh skämdes gjorde hon.

Nu ska jag titta på en film och dö en stund innan det blir kväller.

God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0