Helgen

Här kommer lite uppdateringar från helgen.

I lördags så jobbade jag ju till 22:00 och när jag hade slutat så åkte jag till Jenny.
Jenny stod som hon hade lovat ute och väntade på mig med en stor grogg med is och sugrör som hon hade gjort i ordning så det var bara att sätta igång att dricka =)
Eftersom alla hade börjat flera timmar före mig så var jag tvungen att dricka snabbt för att komma ikapp och de gjorde jag kan jag lova. Det var en så jäkla rolig förfest! Tobbe spela gitarr och jag sjöng...engmans kapell så klart ;-) och så dansade vi. Jenny och jag går ju på pole dancing och vi försökte lära Strandman att dansa men det gick inte så jäkla bra =P Tobbe och jag fick visa istället hur man gjorde...Jenny har lärt sin karl hur man dansar...haha!!

Vid tolv gick vi på krogen..de vart O´learys och det var ganska mycket folk. Jenny och jag dansade typ hela kvällen och så mingla vi runt lite och träffa en massa folk.
Strax före två så fick Jenny och jag ta Tobbe i varsin arm och gå hem med och bädda ner i sängen för han hade en aningens lite för mycket promille i blodet =P fast vem hade inte de egentligen?
Klockan två kom Staffan och hämta mig och då hann vi inte längre än till Jet macken för att jag var tvungen att ta en spy paus sen när vi kom hem så behövde jag bara öppna bildörren så var jag tvungen att spy en gång till och när jag kom in så var jag tvungen att sätta mig på toa och spy ännu en gång...Angelica hade tydligen också en aningens för mycket promille i blodet =P Staffan gjorde ordning en hink som han ställde bredvid sängen ifall jag var tvungen att spy en gång till men jag klarade mig =)

Igår (söndag) så vaknade jag vid tio och var fortfarande full. Skulle försöka ta mig till toan och vingla runt i hela lägenheten. Staffan var så go mot mig igår för han värmde mat åt mig, hämta dricka åt mig när jag var törstig (för att jag orka inte gå själv) och när han var uppe på affären så köpte han en stor röd ros åt mig. Inte vet jag vad jag hade gjort för att förtjäna den...är snarare jag som skulle köpt en till honom eftersom han stod ut med mig både på lördag natt och söndag morgon.
Vid halv fyra igår så började jag jobba. Åkte först och köpte kina mat åt mig och fy satan vad gott det var! sen satt jag på jobbet till 22:00.
När jag kom hem så hade Staffan gjort pastasallad och ställt fram kräftor och bröd som vi käkade i oss. Det är ju så himla gott med kräftor!

Idag har Staffan åkt iväg och jobbat och kommer hem på torsdag igen och jag är ledig måndag till fredag så jag ska bara ta det lugnt och njuta av att vara själv en stund...inge illa menat mot Staffan men ibland är det skönt att vara lite för sig själv.
Fast idag kommer min syster och hälsar på och imorgon kommer mamma och Bengan och hälsar på så jag får inte njuta fören onsdag då men de gör inget =)

Nu ska jag fortsätta städa och tvätta lite sen blir det väll lite mys med syster. Ska försöka hitta på någon god mat vi kan äta =)

Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0