Dagen

God kväll!

I morse så rulla jag ur sängen klockan 7 för världens bästa Emma och jag åkte upp till Hudiksvall vid nio för lite shopping =)
Vi var in i alla möjliga affärer och det vart lite smått och gott. Jag ville så gärna köpa nått klädesplagg med hitta inte ett skit! Så himla dålig Gina Tricot i Huddik...bättre att åka ner till Gävle där det är lite större Gina Tricot. Så himla fina kläder där och billiga dessutom...me like =)
Hittade även ett par svarta lårhöga stövlar i mocca för 599kr! Helt sjukt billigt! Så klart så fanns det inte min storlek men tur var väll egentligen det för jag hade fått ångest om jag köpt dom eftersom jag måste spara lite pengar...skogalen som jag är så hade jag köpt dom om det hade funnits min storlek och inte tänkt på att spara pengar fören efteråt.
Efter vi hade fikat så åkte vi hemåt eftersom jag så klart skulle börja jobba klockan ett. 

Har varit sjukt trött hela dagen idag så dagen har gått jätte segt.
Vid halv nio kompa jag ut eftersom Staffan var på väg hem en dag tidigare från jobbet och hade ingen nyckel och porten skulle vara låst när han kom hem.

Det blir nog sängen ganska så tidigt för mig ikväll för jag håller på och gäspar ihjäl mig just nu.
Nu ska jag lägga mig i soffan med min katt som sitter brevid mig och försöker få lite uppmärksamhet.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0