Trååååk!!

Sitter på jobbet just nu och räknar ner minuterna till klockan slår 22:00. Jenny har lovat att stå beredd med en stor grogg när jag kommer =)
Ikväll ska det festas som aldrig förr! De är bara till och hälla i sig när jag kommer strax efter tio för att komma ikapp alla andra som började för flera timmar sen.

Tidigare idag så gjorde jag i ordning pastasallad och marinerade kycklingspett som vi hade med oss när vi var ute med båten. Vi skjusade först Jonas så han fick hämta sin båt sen åkte vi till en vik som heter Hovnäs där vi solade lite och grillade...hur gott som helst!!!
Jimmy och Erik kom dom med och det var riktigt roligt att träffa Jimmy som har varit i Asien i flera månader.
Meja var med hon också så klart. Hon är en riktig båthund...shit vad roligt hon tycker det är när vi tar fram flytvästen åt henne för då vet hon exakt vad som är på gång...hon verkligen älskar att åka båt så det är så roligt att ha med henne och så vet hon att hon ska få bada och det är nog det bästa hon vet =)

Till veckan är jag ledig 5 dagar och det ska bli sssåååå skönt!
Pappa ringde nyss och sa att dom inte skulle komma upp pga jobb så det var lite tråkigt men jag får roa mig på annat sätt. Egentligen skulle jag vilja ta en sista minuten och vara borta en vecka...gud vad skönt det skulle vara. Ska vi dra iväg Madde?=) Ligga och sola och bada hela dagarna och dricka pina colada *mums*
Här hemma i Sverige är det ju bara skit väder...jätte dålig sommar har det varit i år.

Nä man ska väll ta och jobba lite kanske.

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0