Småstadsliv

Men tjena!
I lördags var jag som sagt i Bollnäs på småstadslivs releaseparty för 2:a filmen. Det var verkligen hur roligt som helst!
Kvällen började med att jag, Staffan och Wirre satt hemma och drack lite och sjöng singstar sen kom Martin och Jonas och hämta oss. När vi sitter i bilen så säger Martin att han har sin tjej i bakluckan för hon fick inte plats i bilen...tror jag skulle garva ihjäl mig! Martin sa att om hon ville följa med så fick hon ligga i bakluckan och det gjorde hon tillsammans med en baslåda och en dator...till Bollnäs fram och tillbaka!!!
Tur hon är liten =P



När vi kom till Bollnäs så gick vi in på folkan och så fick vi oss en välkomsdrink sen mingla vi runt lite och träffa massa folk som är med i filmerna =)
Och så träffa vi Frida och Erika =)



Wirre och jag var ju bra på gasen så vi började dansa och när vi står där och dansar (bara hon och jag på dansgolvet) så ser vi att dom står och filmar. Dom filmade in några scener till Småstadsliv 3. Så här i efterhand så är det lite pinsamt för dom filmade oss ganska mycket eftersom det typ bara var vi som härjade runt där i början. Dom filmade även Staffan och mig när vi dansade bugg och då var vi dom ända som dansa och resten kolla på och klappa händerna så är jag inte med i Småstadsliv 3 så har kameramannen filmat jävligt dåligt. =P

Jag var ju så fruktansvärt full där ett tag för jag hade druckit så jäkla mycket sprit så jag köpte en cider för jag tänkte med mitt blonda huvud att det skulle vara bättre med en cider eftersom det är lite mindre alkohol i en sån än i en grogg...andra som är full tänker att dom kanske ska dricka ett glas vatten men inte jag inte, jag dricker cider för att varva ner...kära värld vad dum man kan vara. Kan ju avslöja att jag inte vart ett dugg nyktrare även fast jag trodde att jag var duktig.

Här är lite bilder på huvudpersonerna i Småstadsliv:





Även Lurvpösarna som sjunger alla låtar i filmerna var där och sjöng.





Efter release festen som stängde klockan ett så gick vi på Sport In en sväng.
Martin kom och hämta oss vid två sen åkte vi hem.

Dagen efter så var jag inte helt pigg och så började jag jobba 15:30. Det var inte det roligaste jag har gjort när jag har varit bakfull. Kom till jobbet med mysbyxor och en rosa t-shirt som det står "jag tycker tamefan du börjer balla ur jag" (kommentar från småstadsliv) och min chef började skratta ganska mycket åt mig när jag kom in och såg ut som ett lik med myskläder...aja, ibland måste man ju få vara lite risig också =P

Idag har jag bara jobbat och nu sitter jag hemma och latar mig *skönt* popcorn och film =) Staffan är och lagar bilen så jag får nått att åka med. Är ganska så låst utan bil och speciellt när man bor i Bergvik.

Nu ska jag fortsätta vara lat =P

Hej Svejs!

PS. Staffan kom hem precis nu och det ser ut som han har varit och sotat för han är helt svart av olja från topp till tå och så skriker han "det där var det vidrigaste jag har varit med om!" Jag tror nog att jag får laga min bil själv nästa gång =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0