Gäsp

Åh GÄSP!
Vaknade nyss på soffan. Var så jäkla trött och slut när jag kom hem från jobbet så jag somnade någon timme på soffan och det var hur skönt som helst =)
Imorgon ska jag nog åka in till stan och kolla på lite bilar på dan sen börjar jag jobba 15:30-22:00 och direkt efter jobbet så ska jag till jenny och bli full och odräglig sen blir det cruising för hela slanten =)
Sist jag var på den där cruisningen full så sprang jag i underkläder full i skum genom hela busstorget...ska väll inte skämma ut mig så drastiskt i år men med lite sprit i kroppen så vet man aldrig vad som kan hända ;-)
Förhoppningsvis så kommer min älskade mamma ner på cruisningen så jag får träffa henne lite...var ett tag sen nu =/

Det blir inte så långt inlägg det här för jag har inte så mycket att skriva om.
Ska försöka hitta någon film att titta på för det går bara skit på tv just nu och så ska jag poppa lite popcorn åt mig själv =)

Lägger in en bild på min fina vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0