För sig själv

Snacka om skön dag jag har haft!
Det är så skönt att vara lite själv ibland.

I morse när jag vaknade så gick jag ut med Meja på en liten promenad sen la jag mig framför soffan en stund och käka frukost sen hoppa jag in i duschen.
Jag hade lovat min mormor att jag skulle komma och hälsa på den här veckan eftersom jag är ledig men så klart är min bil sönder så jag kommer inte en meter. Det är så illa så nästan hjulet ramlar av snart. Men iaf så kom min mormor idag och hälsade på mig istället =) Vi satt och prata om allt möjligt sen gick vi ner till badstranden och badade Meja.

Nu har mormor åkt hem och jag har lagt mig på latsidan och ligger i soffan och kollar på tv. Ville sola idag men det blåste lite kallt här så jag gav upp och bestämde för att sola imorgon istället då det skulle vara ännu finare väder.
Förresten...kan ingen komma och göra lite mat åt mig? är så fruktansvärt tråkigt att göra mat åt sig sälv. Min middag bestod av 3st varma mackor med tacoköttfärs, majs (eftersom jag älskar majs) occh texmex ost på...gott men kanske inte en sån bra middag. Nu skulle jag kunna döda för att få nått gott...chokladpuddning med grädde och maränger skulle vara så jävla gott nu!!! *mums* ge mig det!!!
Jag får nöja mig med lite chips och dipp..även fast chokladpuddning skulle vara godare.

Tror nog att jag ska hyra någon film på IPTV:en nu.
Mysa ner mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0