Länge sen nu...

Nu är det dags att uppdatera igen.
Har inte hänt så mycket så det finns inte så mycket att skriva om.

Idag har jag jobbat hela dagen sen åkte jag och hämta min ena syster som följde med mig hem för jag hjälpte henne med en uppsatts. Efter hon hade åkt så kom Staffan hem. Han har bara en 32 timmars vecka den här veckan så det var skönt att få hem honom en dag tidigare =)
Nu på kvällningen så gick jag ut och gick en långpromenad med Meja. Vi stanna och hälsade på Madde som stod och baka till hennes födelsedag...var tvungen att smaka en kaka som var jätte god även fast hon hade glömt dom i ugnen så dom var lite brända =P

Har sån himla träningsvärk idag efter jag var på pole dancingen igår. Vi skulle lära oss ett nytt trick som var skit svårt så jag vart så arg på mig själv för jag klarade det aldrig hur mycket jag än försökte. Jenny och jag ska låna lokalen någon dag så vi får träna lite för oss själva så vi blir bra. Just nu ser det ut som två stycken heffaklumpar som försöker svinga sig runt en stång...vi är så himla osmidig just nu.  Jag måste verkligen börja träna lite hemma också så man blir lite smidig.

Undra vad man ska göra på sista april då? Jag ska jobba både imorgon och på fredag så någon supning blir det inte för min del men man vill ju hitta på någonting. Blir nog bara att Staffan och jag åker och kollar på någon majkase och tar det lugnt.

Nu ska jag titta på Man united - Arsenal matchen.
Du Dijana...United gjorde precis ett mål =P

Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0