Energin kom

Jag fick lite energi ändå =)
Har putsat fönster och strykit gardiner och hängt upp. Skulle städat golven också men då hade Staffan gjort så god mat, serverat med rött vin så det var bara att sätta sig att käka och efter maten så blev det lite mer vin och godis =)
Sitter i soffan nu och har kollat på så ska det låta och nu kollar vi på talang 2009 och inväntar en film som börjar snart.

Nu kom Flatan (Madde T) och David och hämta lite sällskaps spel =)
Snacka om vannsätter bor...David kom in och gick och höll sig i väggarna för att han hade druckit  en och en annan öl för mycket och Flatan kom in med en öl i handen. Efter en stund så fråga Staffan vem det egentligen var som körde eftersom båda hade druckit...både David och Flatan flinade bara och försökte se duktig ut =P

Nu ska jag se på filmen sen blir det kväller eftersom jag ska upp och jobba imorgon.

Lägger ut en bild på när Flatan och jag håller på och fular oss =P



Måste säga att Madde är jäkligt snygg på det här kortet =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0