Dagen då Emma kom =)

Idag har staffan och jag städat en massa och det behövdes kan jag säga =)
På eftermiddagen kom Emma hit med hennes hund Gundvald och vi var ute tillsammans så hundarna fick leka. Jätte roligt att dom gick så bra ihop =)
Äntligen träffades Emma och jag privat och inte bara på jobbet...alltid när vi ska träffas så är det någon som får förhinder men nu jäklar slog vi till och träffades =)
Emma och jag är så lika varandra...vi har nästan haft liknande liv, vi sover likadant (ser ut som vi ligger död i en kista med händerna på bröstet), vi dricker inte kaffe, vi har båda rökt med slutat..ja, you name it =) Vi är så bra vänner och jag är så glad att jag har dig stumpan.

Idag rök min långa naglar också =(
Det var några som gick av igår när jag höll på och packa en massa kartonger på jobbet och så orkade jag inte sätta dit några lösnaglar så då klippte jag av dom som var kvar så får dom växa om. Så typiskt för jag var så nöjd över att jag hade lyckas fått dom så långa men, men.

Imorgon så börjar jag jobba i det nya huset vi har fått =) Ska bli så otroligt roligt för det är så fräscht och snyggt där inne. Det kommer kännas som man får börja om på ny kula så det ska bli riktigt spännande att åka dit och jobba.
Vi sitter också alla samlad och det känns bra för det gjorde vi inte förut.

Nu på fredag åker jag, Meja och min darling Madde ner till pappa och det ska bli så himla mysigt och roligt.
Jag längtar som fan gumman!!  Roligt att du ÄNTLIGEN ska få träffa min pappa efter 9 år som vi har varit vänner =)

Nu står Staffan och ropar på mig att jag ska gå och göra mig en matlåda av maten han har gjort så det är väll bara lyda herrn och göra som han säger =)

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad go du är gumman! =) Jag är glad att jag har dig som vän.



Puss

2009-04-20 @ 09:52:54
URL: http://emmanderzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0