Rock fest

Igår var jag och Madde på rock fest i Söderala. Hur roligt som helst =)
Dagen började med att jag och Madde gick på systembolaget och handlade lite annat smått och gott. Efter handlingen så åkte vi och gjorde i ordning oss. Det hör ju inte till vanligheterna att vi klär oss i rock kläder men snyggt vart det =P
När vi var klara så åkte vi till en kille som heter Micke och började förfesta lite sen skjusa Jonita oss till festen i Söderala.

När vi skulle åka så fick jag en nära döden upplevelse =P Jonita skulle köra ut från en korsning och så kollade hon inte riktigt åt ena sidan och så åkte hon ut...då dökt det upp en stor pickupoch alla i bilen skrek och Jonna gasa sen började alla asgarva av chocken tror jag =) En pickup har aldrig sett så stor ut =P Närå, skämt å sido.  
När vi väl kom till festen (helskinnad) så bjöds det på drinkar och pizza. Sen var det rockmusik för hela slanten och även sing star rock.
Det var en jätte trevlig kväll men det vart väll kanske lite för mycket sprit (som vanligt) så man mår ju som man förtjänar idag. Har legat på soffan och kollat på film och käkat kina mat =)

Jag fick en kommentar i förra inlägget  där det stod om jag kunde skriva lite om detox och hur det går till.
Meningen med detox är att man ska få ut alla gifter och slagg i kroppen. Genom att få ut alla gifter och allt slagg så blir man mycket piggare och kroppen får en helt ny start.
Det finns jätte många olika metoder att detoxa. Antingen så kan man dricka en vätska som man bland annat kan köpa på hälsokostaffärer, man kan dricka enbart smoothie m.m. Det jag gjorde var att käka grönsaker, frukt, bulgur m.m. Det gäller att hålla tiderna så man äter ungefär samma tid varje dag och att man äter 3 huvudmåltider och 2 mellanmål. Det är även viktigt att man dricker mycket vatten...ungefär 2 liter vatten.
Det finns jätte många sidor där du kan läsa om detox. Aftonbadet har jätte bra sidor.

Lägger ut lite bilder från gårdagen.

Här är rock brudarna =p


   

   

   

   

   

   

   

     

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super tack för infon om detox.

Är riktigt sugen på att prova.

2009-04-05 @ 23:25:51
Postat av: Emma

vad kul ni såg ut att ha gumman! Och som vanligt för mycket sprit.. =p Haha

Puss på dig

2009-04-06 @ 09:48:03
URL: http://emmanderzzon.blogg.se/
Postat av: Nettiz

Oooo, nettan är nu ännu mer sugen på att ta en kaffekarlsson kväll med sin svägerska :D

2009-04-06 @ 13:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0