Pole Dancing

Kom precis hem från pole dancing. Jenny och jag är riktigt sexiga..haha!!!
Det är jätte roligt och det ska bli så kul att få lära sig lite fler moves i dansen =) Nästa vecka är det påsklov sen drar det igång i 7 veckor igen  =)

Har varit skit trött nu i några dagar..sover så himla dåligt.
Igår jobba jag sen kom jag hem och gjorde jätte god mat och mös framför tv:en och idag har jag också jobbat och kom hem och käka mat som Staffan hade varit snäll och gjort sen åkte jag och hämta Jenny och så drog vi ut till Ljusne.
Det var så skönt idag på jobbet för vi hade möte om semestern och jag fick egenom min semester som jag hade önskat...SKÖNT!!! Har nästan 5 veckor i sommar =) Ge mig sommar NUUUU!!!!

Imorgon är det packning som gäller för Staffan och mig för på torsdag åker vi till pappa....wiiiee =)
Ska bli så himla roligt.

Har inte så mycket att säga så det bir ett kort inlägg.
Ska titta lite på House nu på 4:an.

Hej så länge!

Lägger in en bild på min vackra vän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0