Onsdag

Kom nyss hem från en långpromenad med Meja. Så skönt att vara ute och gå.
Idag gott folk så gav jag upp detox...eller nu ikväll. Jag längtade så mycket efter god mat. Sista dagen var egentligen imorgon men jag kasta in handduken ikväll istället.
Har gått ner 4kg i vätska sen i fredags och 4cm runt magen så jag är väldigt nöjd ändå. Ska fortsättningsvis tänka på vad jag äter och inte äta så mycket pasta, ris, potatis, godis och andra onyttigheter tills jag har gått ner till den vikt jag vill väga och jag är inte långt ifrån =)

Idag har jag pratat med min läpp doktor och vi bestämde att jag skulle åka ner sista helgen i april då det är lön och fylla i läpparna igen...whiiii =) Han är så himla duktig. Han är riktigt berömd och vet verkligen vad han gör så man behöver inte oroa sig för att resultatet ska bli dåligt.
Ska sova över hos min pappa då när jag åker ner och jag frågade Madde idag om hon ville följa med och det lät inte helt omöjligt...skoj, skoj =) Då blir det jag, Madde och Meja som drar ner.
Meja älskar att vara hos pappa eftersom han bor långt ute på landet med mycket fält och skog runt omkring sig så Meja och pappas hund kan springa ute och leka hela dagarna.

Nu ska jag söva...natti, natti.

Lägger ut lite roliga bilder Emma hitta på en hemsida idag.
Ni får ursäkta att det är samma bild överallt men det är den ända bra profilbild jag har.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0