Gäsp!

God morgon gott folk.
Sitter just nu i morgonrock och är ganska trött fortfarande. Vaknade halv nio idag men jag har legat och dragit mig i sängen tills nu. Ska snart göra mig en varm macka och O´boy till frukost och sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för jobbet.
Kommer bli en ganska så stressig dag på jobbet så jag längtar inte dit.

Igår tog jag förresten första fästingen på Meja i år...blääää!! Vidriga odjur!!
Nere hos pappa så ligger det några veckor före med våren så där har väll dom odjuren vaknat upp.
Det står väll inte på fören dom börjar komma här hemma med.

Det blir inte ett sånt lång inlägg just nu för jag måste gå och börja göra mig i ordning för jobbet och käka lite frukost.

Hej Svejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag ska prata med bvc till veckan när jag ska dit. Det måste bli en ändring på det här nu. Jag orkar inte mera snart. Man ställer fram mat varje gång men hon tar bara bort maten och säger att hon inte vill ha. På ca ett halv år gick hon upp ca 500 gram. Inte mycket det..

2009-04-16 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0