Fredag

Idag är jag ledig, sssåååå skönt! Tänkte igår att idag skulle jag sova länge för jag har inte sovit ut på länge...MEN...jag vaaknade tidigt iaf pga att det var några vaktmästare här och blåste löv och tog upp grus med en massa maskiner så det var lika bra att gå upp.
Fick beställa tid på hälsocentralen idag för jag har fått urinvägsinfektion igen *suck* lider av kronisk urinvägsinfektion så det är inte direkt första gången jag har det. Får man gå en vecka igen på antibiotika..men, men.

Igår så grillade Staffan och jag för första gången i år. Vi grillade fläskfilé och till käkade vi potatisklyftor, bea sås, sallad och egen pizzasallad. Till efterrätt käkade vi marängswiss =) Drack även rödvin till.
En liten lyx torsdag helt enkelt =)
Medans vi käka så kollade vi på "hjälp, jag är med i en japansk tvshow". Roligt program men jag måste ju säga att japanerna är ganska konstiga =P

Idag tänkte jag att jag skulle städa lite och hänga upp lite nya gardiner men jag har inte fått tillräckligt med energi än. Vill även baka...jätte sugen på att baka nått gott...får se om det blir nått. Hade tänkte städa ur bilen också som ser ut som en soptipp men vi får se om det blir nästa helg istället då vi ska byta däck och tvätta bilen. Mycket jag skulle behöva göra men jag har varken lust eller ork än att göra nått.
Sjöng lite singstar med Staffan nyss och han förlorade stort...hehe =P det är typ allt jag har orkat än.

Nu ska jag åka till sunnanå en sväng.

Bye, Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0