Vinter snart.

Burrrr...nu är vinterna snart här.

Snöar som 17 nere i skåne nu och snön skulle nå Stockholm imorgon. De betyder att det inte är så långt kvar innan det där jäkla ovädret kommer hit.

Måste sätta på vinterhjulen på bilen snart tror jag.

Idag så började jag inte jobba fören 14:45 så Staffan och jag åkte in till stan och handlade en massa mitt på dan.
Sprang runt i en massa affärer och kikade lite sen åkte vi på McDonalds och käkade innan vi åkte hem.

Fick min tröja från Ginatricot idag förresten som jag vart hur glad som helst över.
Ginatricot har ju fixat så dom har webbhandel på deras hemsida så jag var tvungen att köpa en tröja där i tisdags och idag så kom den i brevlådan =)
Hur farligt som helst att dom har så man kan handla på internet. Dom har så billiga och snygga kläder =)

Just nu sitter man på jobbet och slutar om 45 min =D

Ska hämta Staffan i natt för han skulle på Dr Jäkel på quizz ...lite jobbigt är det faktiskt även fast jag erbjöd mig.
Han har kört mig nu 2ggr när jag har varit ut och ikväll ville hans kompisar att han skulle följa med ut så då tänkte jag att jag skulle vara snäll och erbjuda mig å köra.

Kanske inte skit kul eftersom det är så satans halt ute.
Han sa att jag skulle komma dit och vara med dom men det är inte skit kul å vara på krogen nykter.

Nä nu ska jag fortsätta jobba.

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa du,det snöar suck



Kramkram

ps,har du hört något om hörby hahaha

2008-10-31 @ 11:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0